24 Ekim 2013 Perşembe

Minion'larımı, Despicable Me 2 'nin Şerefine Yayınlıyorum :)

Hayatta en keyif aldığım şeylerden biri de animasyon filmler izlemek. Favorilerimden biri  ise Despicable Me serisi, birinci filme bayılmıştım, ikinci de daha fazla bekletmedi neyse ki:) Şu andaki yayında fotoğraflarını izlediğiniz amigurumi Minion'larımı eşimin talebi üzerine yapmış, kendisine hediye etmiştim. İkimiz de evde figür bulundurmaya bayılıyoruz, bu figürler bazen pahalı, hareketli şeyler olabiliyor ama bazen de böyle kendi ürettiğimiz güzellikler oluyorlar . Amigurumi zaten bir çeşit hastalık gibi, insanın kanına bir girdi mi bırakmıyor yakasını, ama tabii ki güzel bir şey. Boş oturmaktansa oturduğum yerde bir şeyler üretmenin ne sakıncası olabilir ki? Kurban olurum böyle hastalığa:))

 
kareye yandan yandan yanaşan penguşumu daha önce yayınlamıştım, Gezi Direnişi şerefine, Minionlarımı da Despicable Me 2 filminin şerefine yayınlıyorum. Nasıl, çok şirinler değil mi:)) Adı gibi, minyon minyon:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder