28 Ekim 2013 Pazartesi

Eskiler de Olmasa :)) penguuuuuuşşşşlarıma devam....

Allah'tan boş oturmamışım, zamanında örmüşüm de örmüşüm:) Elbette ki her yaptığımın fotoğrafını da çekmedim, ama işte elimde bir miktar materyal mevcut ve ben de eskilerin ekmeğini yemeye devam ediyorum...

Hafta sonunu İstanbul'da geçirip, yarım günlük Pazartesi sendromundan sonra oturup sosyal kulüptür, öğrenci değerlendirmesidir bunlarla uğraştıktan sonra 'ulan benim bir de hobilerim vardı zamanında negzel" diye düşünürken buluyorum kendimi... Tam bu noktada blogu hatırlıyorum, ama elimde yeni işler yok. Çaresiz eskilere yöneliyorum ben de... Birçoğunun yapılışı anlatımlı değil, fakat anlaşılır:)) Neyse, fazla uzatmayayayım, bu akşam az sayıdaki izleyicime (!) eski işlerimden çok cici bir çift penguen daha eklemeyi düşündüm. Aşçı ve de entel dantel penguenlerim bunlar... Birisi Şef, kendisi Fransız Mutfağı uzmanıdır, yanındaki de kardeşi... Paris sokaklarında başında Fransız Beresiyle, boynunda entel atkısıyla dolaşan cici bir ressam adayı kızcağız...

Hayal dünyam işte:))

1 yorum:

  1. TI6Ti Titanium scrap price - Tioga Arts
    TI6Ti babyliss pro titanium flat iron Titanium scrap price - TIoga titanium trimmer as seen on tv Arts is a premium titanium bicycle artistry style style, titanium ingot with the distinct design and 블랙 잭

    YanıtlaSil