24 Ekim 2013 Perşembe

Figürsüz Yaşayamam :)

Eşimin, -bazen sinir olsam da- figür sevdasına ben de kapıldım en nihayet:) Aslında hoşuma gidiyor, seviyorum ama bir süre sonra, kâh kendi satın aldığı, kâh onun tutkusunu bildikleri için sevenlerinin armağan ettiği figürler öyle bir birikti ki, koyacak yer bulamadık. Her gün onların tozlarını almak, onları sergilediğimiz kitaplık, dolap üstü gibi yerlerde layık oldukları değeri onlara verememek gibi noktalarda sinir oluyordum :) Başka bir derdim yoktu:) En sonunda biz de figürler için ayrı ve özel bir dolap yapalım, camdan olsun, ışıklı olsun derken derken , kendimizi İkea'da bulduk ve tam da istediğimiz gibi  bir dolap sahibi olduk:) Vitrin şeklinde bir şey, yerini de ayarladık, güzel oldu ama bence yine de yeterli değil, uygun bir yer açıp ikinci bir dolap daha edinmemiz gerekecek...
 
İlk resimde görülebileceği üzere Conansever bir kişiyle evliyim:) Hayat bana güzel:)) Maaşallah:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder